Lovely Horribly (러블리 호러블리)

Obsah: O mužovi a žene, ktorí sú zviazaní nezvyčajným osudom: šťastie jedného vždy vedie k nešťastiu druhého.
Oh Eul Soon je neúspešná scenáristka, ktorej sa neustále rúti svet. Yoo Phillip je zas preslávený herec, ktorého šťastie sa náhle zmení a jemu je predpovedaná smrť. Ich osudy sa spoja a zistia, že veci v scenári, ktorí píšu, sa dejú aj v skutočnom svete.

Pôvodný názov: Leobeulli Horeobeulli
V znakoch: 러블리 호러블리
Anglický názov: Lovely Horribly
Alternatívny názov: Lovely Horror-vely
Slovenský názov: Pôvabná hrôza
Krajina pôvodu: Južná Kórea
Rok: 2018
Počet epizód: 32 (2x16)
Čas na epizódu: 35 min. 
Hrajú: Park Shi Hoo (You Phillip/You Eul Chook), Song Ji Hyo (Oh Eul Soon), Ham Eun Jung (Shin Yoo Na), Lee Gi Kwang (Sung Joong), Choi Yeo Jin (Ki Eun Young)...

      

01020304050607080910
111213141516


Shiho

5 komentárov:

  1. Ahoj, díky moc, že ses pustila do překladu. Na toto jsem byl moc zvědavej. Měj se

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popravde ma dej veľmi nezaujal, ale hrá tam Park Shi Hoo, takže si predsa len pozriem prvé časti a uvidím, či to je moja šálka kávy alebo nie. Som rada, že to má len polhodinkové diely, to v pohode stíham aj pri tej robote, ktorá sa mi kopí :D
    Inak, keď tak uvažujem, toto bude asi moja prvá dorama, ktorá má štítok "horor", takže som fakt zvedavá, čo to bude.
    Vďaka za titule.
    Pekný deň,
    Sayuri^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ráda oba dva herce a jsem zvědavá jak jim to půjde :) díky za překlad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za překlad této doramy, má originální námět a super herce. Překlad je super budu se těšit na další díl.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuji moc za překlad celého seriálu :) Bavím se

    OdpovedaťOdstrániť