Accidentally in Love ešte raz!!



Práve som dokončila preklad „Náhodne zaľúbených“ a rada by som sa ešte poslednýkrát otočila za týmto čínskym počinom v článku, v ktorom si pripomeniem niektoré scény či postavy, ktoré ma nejakým spôsobom citovo zasiahli.

Dopredu upozorňujem, že ČLÁNOK JE PLNÝ SPOILEROV, preto, ak seriál ešte nemáte dopozeraný, ani nečítajte ďalej!!


bola v podstate vždy, keď sa Si T Feng obliekol do ženských šiat a že to nebolo len raz.  A vyzeral v nich naozaj dobre! Najviac sa mi páčil ako Kráska v školskej divadelnej hre, ale tam to svedčilo aj Chen Qing Qing.



Keď Qing Qing všetkým uvarila na večeru chrobákovú polievku – moja najhoršia spomienka z tohto seriálu a dúfam, že toto reálne v Číne nikde nepodávajú. A ak aj áno, prosím, nie, nehovorte mi o tom. Blažená je totiž nevedomosť.



Chen Qing Qing, Qing Shen a He Bian Cao! Proste jedna verzia QIng Qing lepšia ako druhá, aj keď žiadna nie je taká bláznivá ako originálna Qing Qing. Bez jej bláznivého chovania by tento príbeh vlastne nebol ani taký skvelý! Keby na seba nenahodí taký šialený vzhľad a nepríde do Yunchengu, Si Tu Fenga by nestretla v tmavej uličke a nepobozkali by sa. A tým pádom by sa nezačal ani tento bláznivý kolotoč, ktorý sme mali možnosť sledovať. Lenže to je len vrchol ľadovca z toho, čo všetko sa jej podarilo. A aj keď aj jeho Výsosť bola dokonale bláznivou postavou, bez takejto Qing Qing by to proste nebolo vôbec ono.


Bez nej by vlastne Feng ani nenapísal To by your love.



Samozrejme, že to bola umrnčaná Xin Ya! Už v druhej časti sa stihla predviesť ako totálna mrcha a ako postupoval príbeh tak mi na nervy brnkala stále viac a viac, a pri 26. časti by som jej najradšej nakopala zadok (mierne povedané). Ale naozaj, takéto rozmaznané decká si zaslúžia jednu či dve výchovné. Poriadnu satisfakciu som preto cítila, keď jej Qing Qing prerušila obrad a Si Tu Fengovi už bola ukradnutá. Ale inak to bola postava perfektná na zamiešanie deja a herečka predviedla neuveriteľný výkon!

O postave Yang Ting v tomto príspevku radšej pomlčím.



Tento chalanisko si zaslúži samostatnú kategóriu, pretože je strašne zlatý v celom seriály. Na začiatku sa síce správa ako grázlik a hlavne za ukradnutú pesničku by sme ho mohli prefackať, no celý čas tým len ukrýva svoju zraniteľnosť a jemné srdiečko. Je to možné vidieť v každej situácií, kedy sa stretne s Fang Fang. A ich najlepšia scéna? Zrejme všetky boli super, no najviac mi v hlave zostala scéna, keď chcel Yi Yang kúpiť Fang Fang kaviareň. Jej výbuch bol proste neuveriteľne zábavný a je to asi jediný raz, čo Fang Fang v tomto seriály na niekoho nakričala. Ale nakoniec sa z toho Yi Yang pekne zachránil, to musíte uznať.



Zo všetkých, ktoré Si Tu Feng spieval, to bola jednoznačne To be your love (Byť tvojou láskou). Počuť ju už v openingu, túto verziu naspievala dievčenská skupina L.I.K.E, no podľa všetkého sa verzie trochu líšia aj v texte. Ako veľmi, to som neskúmala, páčia sa mi totiž obe.

Iste, bolo tam viac dobrých pesničiek, ale tu ide pre mňa o tú najkrajšiu.Ak nesúhlasíte, tu je zoznam všetkých piesní a ich interpretov, ktoré v seriály odzneli. Keď na pieseň kliknete, presmeruje vás na YT. Ak sa vám zdá, že som na nejakú zabudla, tak mi to pokojne môžete napísať dole do komentárov.


 

Nakoniec tu máme najemotívnejšiu scénu, z ktorých by sa však dalo vyberať. Napríklad, keď Qing Qing zistila, že je jej otec mŕtvy. Alebo keď sa na ňu Si Tu Feng hneval, že mu zatajovala svoju totožnosť, a pobil sa s najlepším kamarátom. Ale úplne najemotívnejšou scénou bol podľa mňa okamih, keď sa Si Tu Feng rozhodol opustiť Qing Qing a oženiť sa s Xin Yaou. Vtedy to po telefóne oznamoval Qing Qing, pričom sa rozplakal. Rovnako zlé to bolo aj pri jeho konferencii k novému albumu, kedy sa mu prehnali hlavou všetky spomienky na Qing Qing a nejeden z nás určite čakal, že omdlie. Vtedy mi išlo puknúť srdce a chcelo sa mi plakať.



PS: Režisér Accidentally in Love pripravuje ďalší seriál To Get Her, ktorý by mal byť odvysielaný už tento rok. Dejovo nie je tak ďaleko od témy „Náhodne zaľúbených“. Opäť by totiž malo ísť o idola, ktorý sa však zasekne v hre odohrávajúcej sa v histórii a jeho priateľka pôjde za ním, aby ho zachránila. No zisťuje, že si ju nepamätá a vlastne sú najväčší nepriatelia.


A čo vy? Aká bola vaša obľúbená postava? Ktorému páru ste fandili najviac?
A ako sa vám páčil príbeh?

Shiho

2 komentáre:

  1. Doteraz som sa držala korean dramas ale musím povedať že tento príbeh bol vážne zaujímavý. Môja prvá čínska drama. Ďakujem za preklad. Dúfam že sa môžem tešiť na viac podobne dobrých diel v tvojom prekladovom podaní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čína má dosť veľkú produkciu romantických seriálov, bohužiaľ, väčšina z nich je od 30 epizód vyššie a to potom človek stráca chuť s tým aj začať. Som preto veľmi rada, že si natrafila práve na Náhodne zaľúbených ako na svoj prvý čínsky seriál. Určite to bolo zábavne a dúfam, že si budem môcť v budúcnosti ešte niečo také ponúknuť v preklade. :)

      Odstrániť