30sai made Dotei dato Mahotsukai ni Narerurashii

Obsah: Adachi Kiyoshi, ktorý je vo svojich 30. rokoch stále panicom, získava magickú moc – dokáže čítať myšlienky iných, keď sa ich dotkne. Spočiatku ho táto schopnosť ohromí a nezdá sa, že by mu nejako pomohla v živote. To sa však zmení, keď sa náhodou dotkne Kurosawa Yuichiho a zistí, že k nemu prechováva romantické city.

Pôvodný názov: 30sai made Dotei dato Mahotsukai ni Narerurashii
V znakoch: 30歳まで童貞だと魔法使いになれるらしい
Anglický názov: Cherry Magic!
Slovenský názov: Zdá sa, že sa staneš mágom, keď budeš panicom v 30
Krajina pôvodu: Japonsko
Rok: 2020
Počet epizód: 12
Čas na epizódu: 30 min. 
Hrajú: Akaso Eiji (Adachi Kiyoshi), Machida Keita (Kurosawa Yuichi), Asaka Kodai (Tsuge Masato), Goto Yutaro (Wataya Minato)...

      

TITULKY (webshare.cz)
(Odkaz obsahuje titulky k seriálu, k dvom spin-offom a k filmu.)

Shiho

24 komentárov:

  1. Děkuji moc za překlad, je to naprosto úžasný....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc Děkuji za překlad, slovenština tomu ještě dodala nádech větší roztomilosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za překlad i návod jak stahovat jinde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prosím jak se stahují videa na dailymotion , nikdy jsem odtud nestahovala...díky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, vyššie som pridala návod na sťahovanie videí - dúfam, že ti to pôjde. :)

      Odstrániť
    2. díky moc...po tvém dokonalém návodu jsem to zvládla na první pokus :)..OPRAVDU MOC DĚKUJI..těším se na další díl

      Odstrániť
    3. můžu se zaptat jak si to udělala mě to furt nejde

      Odstrániť
  5. Ahoj a moc díky za další dva přeložený díly.. našel jsem dobrou kvalitu videí i 720p na kissasianu https://kissasian.sh/Drama/30sai-made-Dotei-dato-Mahotsukai-ni-Narerurashii
    už se těším na překlad 4 dílu :D (nepoháním :) ,dneska se ještě kouknu se ENsub dnešní dily Friend Zone 2 a Like in the Movies a budu spokojený, tolik raodsti za den áá :) ještě jednou díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eh, ja z kissasian sťahovať neviem, ani neviem, či sa dajú odtiaľ sťahovať videá v raw alebo len eng hardsub. Ale čo sa týka ďalšieho prekladu (4. časti), sama čakám aktuálne na anglické titulky, ktoré by mali vyjsť v sobotu a niekedy v nedeľu/pondelok by mohlo byť vonku už aj časovanie - no to je neisté. Takže kedy bude preložený ďalší diel, to ani sama netuším, no do budúcej soboty by mal byť tak či tak vonku. :)

      Odstrániť
    2. tahá se v podstatě jako ostatních serverů klikneš na seriál, pak díl pak vybereš server odkud tahat a klikneš na download maxt ětohodí na další stránku kde dáš uložit jako.. jenom je tam dost reklamních oken :D
      jinak obvykle tam dají nejdřív raw a hardsub vytvoří 1-2 dny po tom..
      a bohatě mis stačí od tebe titulky v termínu až budou tak budou.. :D koukám EN takže v sk mi to dodá nadhodnotu klidného soustředěného koukání + dodatečnou informaci které jsem nerozuměl.. slovu sousloví.. :)

      Odstrániť
  6. Zdravím, potřebuji poradit...mě to stále nejde stáhnout. Neustále mě to hází druhé okno a nic se neděje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, skús počkať, čo sa ti v tom okne načíta - ak to bude reklama, tak to, samozrejme, vypni, ale ono ho načíta aj pri sťahovaní, no potom ti ho vypne automaticky.

      Odstrániť
    2. Ahoj, stále mě to nejde stáhnout přes tuto stránku allinonedownloader (pořád mi to hází reklamu a nic, zkoušela jsem i jiný počítač) asi někde dělám chybu. Ale nevadí našla jsem si jiný stahovač. Děkuji za překlad :) Jsi úžasná

      Odstrániť
  7. Děkuji za překlad, se slovenskými titulky se na to dívá úžasně a návod na stahování u mne zafungoval na první pokus. Těším se na další díl.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc díky za další přeložený díl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, díky za překlad! :-) Jinak ty 720p videa už na uložtento někdo nahrál, tak to bude pro některé jednodušší než ten dailymotion asi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skvelé! Ďakujem za info, ja som tam našla len s eng titulkami v hardsube predtým, takže toto je perfektné! :)

      Odstrániť
  10. :) děkuji moc za další díl.. vážně se s nimi bavím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Děkuji moc za přeložení celého seriálu :) i přídavků. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahojky, diky za super preklad. Tohle byl můj úplně prvni BL seroš. Ale byla to úplná pecka. Ti byli tak roztomilý a tak dobře udělané, ze se ještě ted culím jak pako.🙈 Diiiiky, hned mam hezký vecer❤️❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš za čo - mala som podobné pocity, keď som to pozerala. :)

      Odstrániť