My Unicorn Girl

 

Obsah: Keď mala Sang Tian osemnásť, želala si byť prijatá na matkinu univerzitu a študovať krasokorčuľovanie. Pri vstupnom teste však neuspela, ale zhodou náhod sa prezliekla za chlapca a bola prijatá do mužského hokejového tímu. Keďže nemá na výber, rozhodla sa prijať novú identitu, jej plány však komplikuje Wen Bing – jej spolužiak a spolubývajúci, ktorí trpí zvláštnou chorobou. Z úhlavných nepriateľov sa však stávajú dobrí priatelia, ktorí sa rozhodnú so svojimi spoluhráčmi zabojovať na majstrovstvách.

Pôvodný názov: Chuan Kui Jia De Shao Nu
V znakoch: 穿盔甲的少女
Anglický názov: My Unicorn Girl
Alternatívny názov: Ice Hockey Girl
Slovenský názov: Môj jednorožec
Krajina pôvodu: Čína
Rok: 2020
Počet epizód: 24
Čas na epizódu: 45 min. 
Hrajú: Sebrina Chen (Sang Tian / Tian Tian), Darren Chen (Wen Bing), Ao Zi Yi (Sang Zhan), Miranda Ma (Meng Na), Li Jiu Lin (Shen Wei Lian), Dai Ya Qi (Fang Xiao Rou)...

    

Videá sedia na verziu z Viki.com. Stiahnuť si ju môžete aj z Doramaxu alebo zo stránky dramacool, tu je však hardsub s anglickými titulkami.


Shiho

19 komentárov:

  1. Moooc děkujuu za překlad٩( ᐛ )و

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako si mám stiahnuť epizódy prosím ? to nemôžete dať normálny link na ep ? :) všetko tak sťažujete :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, myslím, že som jasne napísala, kde epizódy hľadať a hlavne cez čo ich sťahovať. Ale len pre poriadok:
      1. skopíruješ URL adredsu epizódy zo stránky viki: (napr. https://www.viki.com/videos/1170953v-my-unicorn-girl-episode-1)
      2. adresu vložíš na stránku pre sťahovanie, ktorá je uvedená vyššie
      3. vyberieš si veľkosť sťahovaného videa (720p je ideál)
      4. dáš sťahovať
      5. otvorí sa ti video, ktoré má vpravo dole tri bodky - rozklikneš a dáš stiahnuť. :)
      6. takto postupne pokračuješ so všetkými časťami.

      Kedysi som nahrávala videá na uložto, ale keďže nemám taký výkonný internet s týmto som už zrejme skončila.
      Ak boli nejaké nezrovnalosti v sťahovaní, ktoré si nechápala, tak myslím, že teraz som to vysvetlila dostatočne, aby si si epizódy dokázala stiahnuť aj ty. :)

      Odstrániť
    2. Dobrý den píšete 1.skopíruješ URL adredsu epizódy zo stránky viki: (napr. https://www.viki.com/videos/1170953v-my-unicorn-girl-episode-1) a 2.adresu vložíš na stránku pre sťahovanie, ktorá je uvedená vyššie jaká je prosím ta adresa pro stahování nikde ji nevydím nebo jsem ji absolutně přehlédl děkuji za pomoc.

      Odstrániť
    3. Ďakujem za podrobný návod ako stiahnuť video- veľmi mi to pomohlo.

      Odstrániť
    4. Ahoj, prosím vás a jak si mám stáhnout URL adresu? Mě jde totiž stáhnout jen ten odkaz na stránku, ale ne na samotné video😅

      Odstrániť
    5. Ahoj, aktuálne doporučujem sťahovať z doramaxu, nakoľko 9xbuddy teraz nefunguje. Pracujem však aj na ďalších riešeniach, ako by ste mohli sťahovať. :)

      Odstrániť
  3. Ahoj,nevie niekto kde môžem nájsť cz titulky od 17 epizódy lebo tam niesu a ani ked som skopirovala URL a dala tam tak som hľadala český dabing a nenašlo,kto vie tak sa mi prosím ohláste,ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teraz som si akurát prečítala oznam,tak teda dúfam že sa uzdravíte a urobíte titulky od 17 epizódy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, vďaka, ale tento seriál je preložený celý.

      Odstrániť
    2. Teda, slovenský preklad je hotový celý a nemyslím, že by to niekto prekladal do češtiny. A tiež, titulky k My Unicorn Girl sú celé nahrané na uložto.

      Odstrániť
  5. To je jedno aj slovesnky ale moc Vas prosim ako mam vlozit tie slovenske tituly ked si stiahnem do serialu lebo skusala som uz vsetko :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  6. *ako ich mam vlozit do toho serialu na Viki,skusala som aj to z tym url ale mne tam ukazovalo uplne nieco ine.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Omg už som na to prišla ako na to,daaakujjjemmm mocccccccccccc:DDDDDDDDDDDDD
    SOM MEGA STASTNA, plakat idem normalne,a to iba koli serialu (milujem serialy)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tuto stranku musim chodit castejsie :)

    OdpovedaťOdstrániť