Adriana Bolyová - Hierarchia tmy

 

Radana Vranická sa naučila načúvať vnútornému hlasu, ktorý sa jej ozýva od osemnástych narodenín. Radí jej, predvída budúcnosť, pozná pravdu o každom človeku. Keď ju uprostred horúceho dňa v Prahe napadne démon, vďaka hlasu svojej intuície sa jej podarí uniknúť. Na pomoc však prichádza aj oveľa väčšia záhada – žena, vyslaná Západným démonologickým spoločenstvom. Odvádza Radanu do Insbruku, sídla organizácie profitujúcej z kontaktu s všemocnými bytosťami. Tie však s ľudstvom nepaktujú zadarmo. 

S neznámym krvilačným svetom, skrývajúcim sa pod povrchom modernej doby, je Radana nezvratne prepojená. Kým hrozba ešte drastickejšieho Východného spoločenstva neustále narastá, Radana čelí aj nadpozemským silám. Jediným spôsobom, ako zachrániť seba aj svojich blízkych, ostáva to najhoršie. Stať sa skutočnou démonologičkou.

Autorka: Adriana Bolyová
Názov knihy: Hierarchia tmy
Názov série: Vojna spektra

Stránky: adrianabolyova.com

Môj názor: Knižku som čítala ešte v dobe, keď to bol len rukopis, čerstvo napísaný a vytlačený. Odvtedy však už ubehli tri roky a teraz je to konečne tu! A ja sa veľmi teším, že môžem aj takouto malou recenziou podporiť autorku. 

Na príbehu Radany mám rada množstvo vecí. Napríklad to, že vás vytrhne z monotónnosti amerických miest plných fantastiky a zavedie vás do Insbruku, ešte neznámeho rakúskeho mesta. Ale tiež sa mi páči, že hlavná postava nie je žiadna uslzená slečinka. Tí blázni ju vytrhnú z pokojného života a hodia ju medzi to najhoršie, čo tento svet ponúka. Áno, áno, medzi démonov, ale hlavne medzi ľudí, ktorí sa ženú za svojimi cieľmi aj cez mŕtvoly. K tomu autorka ešte zamieša katastrofické scény, z ktorých vám nabehne husia koža, a skvelý príbeh je na svete!

Ak radi čítate knihy a medzi vaše obľúbené žánre patrí mestská fantastika, neváhajte kliknúť na niektorý z odkazov na tejto karte, aby ste sa o Hierarchií tmy dozvedeli viac!

Ak vás zaujíma aj čosi viac o knižke alebo o vydávaní samotnom, určite sa oplatí pozrieť si videá autorky na jej youtube kanály, kde v krátkych videách nerozoberá len svoju knižku, ale i proces vydávania.

Ja mám Hierarchiu tmy už za sebou. A čo vy? Odvážite sa vstúpiť medzi démonov?

        

Shiho

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára